Siit lehelt leiad vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui teil peale KKK-ga tutvumist on jätkuvalt küsimusi meie toodete või teenuste kohta siis võtke julgelt ühendust meie klienditoega. Kontaktid on leitavad siit!

Jõudis kohale tellimus aga osa asju puudu?
Võimalik, et tooted saadeti mitme pakiga ning teine pakk tuleb sellisel juhul mõne aja jooksul järgi. Täpsustamiseks võtke ühendust meie klienditoega!

Palju maksab transport?
Transpordi maksumus oleneb eelkõige toote suurusest. Väiksemad elektroonika tooted saab tellida smartposti, mis on kindlasti soodsam, kuid suuremad kodumasinad saame saata vaid kulleriga! Lisades tooted ostukorvi saate teada võimalikud tarneviisid ja hinna!

Kas me oleme usaldusväärne e-pood?
Caver.ee kuulub Commerce Trading OÜ e-poodide grupi alla. Tänu sellele on e-pood turvaline, firma usaldusväärne ning võite kindel olla, et meilt ostes ei jää te oma rahast ilma. Saad lugeda meie kohta lähemalt siit!

Kiiresti mu kaup kohale jõuab?
Toodete tavapärane tarneaeg meie e-poes on 1-3 tööpäeva laosolevatele toodetele. Üldiselt on caver.ee e-poes täpne tarneaeg märgitud toote kirjelduses.

Kaugel on mu saadetis?
Kui tarneaeg on möödunud või tunnete lihtsalt huvi tellimuse staatusest siis võtke meiega julgelt ühendust aadressil info@caver.ee või kiirete küsimuste korral helistage (+372) 58 86 01 04.

Saatsin e-maili, kuid pole veel vastust saanud?
E-mailidele vastame üldjuhul tööpäevadel esimesel võimalusel, kuid kiirete küsimuste korral on klienditugi saadaval numbril (+372) 58 86 01 04.

Kas kaup on teil kohapeal olemas ja kas saaks järgi tulla?
Meie esinduses ei ole saadaval tooteid laotoodetena.

Tellitud toode ei sobi mulle?
Tagastamine on caver.ee e-poes alati seadusega kooskõlastatud. E-poest tellitud kaubad saab klient tagastada 14 päeva jooksul.  Kui kaup teile mistahes põhjusel ei sobi siis palun täitke taganemisavaldus, mis on leitav siit!